Am renăscut CRF300L cu un cadru mai ușor, carenaje mai subțiri și putere și cuplu sporite.
Descoperă detaliile CRF 300 L
Ușoară și manevrabilă
Calitățile care îl fac atât de bun în off-road – proporții subțiri, reacție rapidă a accelerației, direcție agilă și suspensie suplă – îl fac, de asemenea, strălucitor în oraș.
Inspirată din competiții
CRF300L este mai ușor cu 4 kg, datorită noului său cadru și brațului oscilant din aluminiu, pe care îl veți observa în momentul în care vei vira. Motorul monocilindric cu o capacitate mai mare produce o putere mai mare cu 2,6 CP cu un cuplu cu 4 Nm mai mare – pe care îl veți simți când rotiți manșonul accelerației – și are acum Assist/Slipper Clutch. Garda la sol este mărită, iar poziția de condus este adaptată pentru un control complet, cu un rezervor și o șa subțiri, conturate pentru confort și acces ușor la sol.
Assist Slipper Clutch
Sistemul Assist Slipper Clutch inlesnește schimbarea treptelor de viteză și impiedică alunecare roții spate la franarea bruscă sau schimbarea treptei de viteză pentru mai mult control la mersul prin traficul urban. Este esential și pentru navigarea pe teren accidentat.
Motor DOHC mono-cilindru cu 4 supape mai puternic
Motorul monocilindric cu o capacitate mai mare produce o putere mai mare cu 2.6 CP cu un cuplu cu 4 Nm mai mare – pe care îl veți simți când rotiți manșonul accelerației. Acum compatibil Euro 5.
Detaliile fac diferența
Cadru ușor și gardă la sol mărită
CRF300L este mai ușor de 4 kg, datorită noului său cadru și brațului oscilant din aluminiu, pe care îl veți observa în momentul în care vei vira, iar garda la sol a fost mărită până la 285mm.
Suspensie flexibilă
Furca față SHOWA USD de 43mm este setată pentru a se potrivi atât pentru stradă cât și pentru off-road fiind asistată de suspensia spate Pro-Link cu un singur amortizor SHOWA de 40 mm.
Carenaj suplu și ușor
Pentru off-road ai nevoie să te poți mișca în voie. Rezervorul de 7.8L a fost reproiectat pentru a fi mai subțire și mai ușor. Înpreună cu șaua redesenată, iți permite schimbarea maselor față/spate pentru a controla mai bine aderența pe roata față.
Disc flotant față cu ABS
Pentru o frânare sensibilă și precisă, discul flotant de 256mm este acționat de un etrier cu două pistoane. Sistemul ABS cu doua canale permite dezactivarea pe roata spate pentru turele off-road.
TRĂIEȘTE EXPERIENȚA HONDA
Honda Motorcycles App
Configurează-ți motocicleta Honda preferată cu aplicația Honda Motorcycles Europe. E simplu. Alege motocicleta pe care ți-o dorești și selectează culoarea. Apoi vezi cum arată la tine în garaj folosind funcția de realitate augmentată (AR). Vei găsi și un catalog de accesorii integrat din care vei putea selecta accesoriile pe care ți le dorești și vei vedea cum arată montate pe motocicletă.
- Descarcă aplicația pentru iOS
- Descarcă aplicața pentru Android
Materiale informative
Vrei să afli mai multe detalii? Descarcă lista de preț, broșura de model sau broșura pentru accesorii.