Cu stilul derivat din motocicleta de competiție HRC CRF450 RALLY, noul CRF300 Rally aduce pe lânga performanțele off-road, mai multă autonomie și confort datorită rezervorului mare și a carenajului și parbrizului largi
Descoperă detaliile CRF 300 RALLY
Drumul deschis îți face semn
CRF300 RALLY se referă la libertatea oferită de cadrul ușor, suspensia cu cursă lungă și motorul receptiv și puternic. Dar este vorba și de independență; autonomia pe distanțe lungi pe care o permite un rezervor mare de combustibil, adăugată la sentimentul că poți merge oriunde impregnat în abilitățile complete ale acestei motociclete.
Forța motrice
Putere mai mare, greutate mai mică și confort îmbunătățit setat pentru noi orizonturi. Am redus 4 kg din cadru noului CRF300 RALLY și am adăugat 2,7 L la rezervorul de combustibil, pentru o autonomie mai mare. Pentru mai mult confort, poziția ghidonului este mai înaltă, iar înălțimea șeii este cu 10 mm mai mică. Motorul monocilindric EURO5 DOHC cu 4 supape răcit cu lichid este echipat cu un Assist / Slipper Clutch și produce mai multă putere, 27,3CP și cuplu, 26,6Nm, pentru un răspuns puternic. Garda la sol a fost mărită, iar displayul afișează și un indicator de poziție a treptei de viteză.
Parbriz flotant inspirat de CRF450 RALLY
Dezvoltat pe baza modelului de competiție CRF450 RALLI, parbrizul flotant împreună cu carenele superioare și inferioare protejează rider-ul de elementele exterioare.
Rezervor cu capacitate mare
Oferind o autonomie de peste 400 km, rezervorul a fost mărit cu 2.7L, până la 12.8L cu o rezervă de 1.6L
Far asimetric LED
Incorporând doua blocuri optice cu LED, farul oferă mai multă vizibilitate on și off-road. Și semnalizatoarele vin cu lumini LED.
Detaliile fac diferența
Motor mai mare cu Assist/Slipper Clutch
Capacitatea cilindrică suplimentară oferă un cuplu maxim de 26.6Nm și o putere maximă de 27.3CP. Acum vine și cu Assist/Slipper Clutch pentru a doza mai bine alunecarea roții spate la frânare și la schimbarea treptei de viteză.
Mai ușoară și gardă la sol mai mare
Am redus greutatea cu 4kg, datorită basculei spate din aluminiu și a cadrului reconceput. În același timp garda la sol a crescut cu 5mm la 275mm, iar furca SHOWA de 43mm USD și amortizorul spate oferă o reacție excelentă a suspensiei.
Discuri față flotante cu ABS
Pentru o forță de frânare superioară, etrierul față cu două pistoane folosește un disc flotant de 296mm. Pentru turele off-road, ai posibilitatea de a opri sistemul ABS pentru roata spate.
Roți potrivite pentru aventură
Jantele finisate în negru, de 21 inch pe față și 18 inch pe spate sunt echipate cu anvelope dual-purpose. Ambele jante permit montarea unor anvelope dedicate de eoff-road sau enduro.
TRĂIEȘTE EXPERIENȚA HONDA
Honda Motorcycles App
Configurează-ți motocicleta Honda preferată cu aplicația Honda Motorcycles Europe. E simplu. Alege motocicleta pe care ți-o dorești și selectează culoarea. Apoi vezi cum arată la tine în garaj folosind funcția de realitate augmentată (AR). Vei găsi și un catalog de accesorii integrat din care vei putea selecta accesoriile pe care ți le dorești și vei vedea cum arată montate pe motocicletă.
- Descarcă aplicația pentru iOS
- Descarcă aplicața pentru Android
Materiale informative
Vrei să afli mai multe detalii? Descarcă lista de preț, broșura de model sau broșura pentru accesorii.