Noul NC750X este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie
Descoperă detaliile NC750X
Puterea de a fi liber
Noul model NC750X este aventurierul seriei NC750; este, de asemenea, un model pe care te poți baza, zi de zi – indiferent dacă faceți naveta sau dacă mergeți de plăcere. Motorul cu o capacitate cilindrică de 745 cc, cu un arbore cotit la 270 grade, reprezintă puterea interioară a motocicletei. Dezvoltă un cuplu liniar extraordinar și – datorită evacuării – emite un sunet plăcut ce seamană cu bătăile inimii.
Testează-l!
Aventurosul model NC750X reprezintă apogeul multor idei inovatoare. Testat și finisat pentru a adăuga mai mult la ceea ce își dorește un motociclist. De la luminile cu LED pana la consumul de doar 3,5l/100km, ABS si spatiu de depozitare încorporat pentru o casca full face. Testați o motocicletă și veți înțelege de ce NC750X este una dintre cele mai populare motociclete din Europa. Honda NC750X poate fi comandat atât cu transmisie manuală, cât și automată.
Design fluid și iluminare LED
Carenajul față fluid împreună cu parbrizul restilizat oferă protecție îmbunatățită la vânt. Farul LED a fost redesenat încorporând luminile de zi pentru a se potrivi cu stopul spate si semnalizatoarele.
Șa mai joasă și spațiu de depozitare mai mare
Șaua a fost coborâtă cu 30 mm, până la 800 mm, pentru a oferi o poziție confortabilă, dreaptă și o vizibilitate mai bună. Spațiul de depozitare a fost mărit până la 23 l pentru a putea depozita o cască full-face adventure.
Detaliile fac diferența
Mai multă putere
Motorul SOHC cu doi cilindri paraleli a fost revizuit, venind acum cu 3 CP în plus, o gamă de turație mărită cu 600 rpm, până la 7.000rpm și Euro 5. În plus, Honda Selectable Torque Control (HSTC) livrează 4 moduri de condus pentru o mai bună aderență a roții spate.
Throttle by wire cu 4 moduri de condus
Sistemul Throttle by wire oferă 3 moduri de condus pre-setate – STANDARD, SPORT, RAIN – prin ajustarea puterii motorului, a frânei de motor (cu ajutorul HSTC) pentru a se adapta conditiilor de drum. Adițional modul USER iți permite setarea puterii și a frânei de motor, precum și a nivelului de intervenție HSTC, pentru a se adapta perfect nevoilor tale.
Transmisie manuală sau DCT (dublu ambreiaj)
Transmisia manuală vine cu slipper clutch pentru a gestiona schimbările rapide ale treptei de viteză și frânările puternice. Atât pe transmisia manuală cât și pe ea DCT, treapta 1 și 3 au fost scurtate pentru o accelerașie mai bună în oras, iar treapta 4 și 6 au fost lungite, pentru mai mult confort la viteze de croazieră (la 60km/h motorul are 2.500rpm).
Suspensie confortabilă și frânare precisă
Furca SHOWA Dual Bending Valve (SDBV) de 41 mm absoarbe perfect denivelările mici sau mari datorită ratei de compresie și rebound optimizate. Sistemul de frânare folosește un disc față de 320 mm cu etrier cu 2 pistoane și un disc spate de 240mm cu etrier mono-piston și sistem
TRĂIEȘTE EXPERIENȚA HONDA
Honda Motorcycles App
Configurează-ți motocicleta Honda preferată cu aplicația Honda Motorcycles Europe. E simplu. Alege motocicleta pe care ți-o dorești și selectează culoarea. Apoi vezi cum arată la tine în garaj folosind funcția de realitate augmentată (AR). Vei găsi și un catalog de accesorii integrat din care vei putea selecta accesoriile pe care ți le dorești și vei vedea cum arată montate pe motocicletă.
- Descarcă aplicația pentru iOS
- Descarcă aplicața pentru Android
Materiale informative
Vrei să afli mai multe detalii? Descarcă lista de preț, broșura de model sau broșura pentru accesorii.